• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Partagas S D1 EL 2004 med @BOTL @ZtaFfaN @gruby @Cristian @beddo
IMG_1422.JPG
 

Guden

Cartier
Befinner mig i Katowice, Polen just nu. Har någon, något tips på var man ska gå för en bit mat och kanske cigarr @gruby? :rolleyes:

Kan hända att jag drar till Krakow om agendan tillåter.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Befinner mig i Katowice, Polen just nu. Har någon, något tips på var man ska gå för en bit mat och kanske cigarr @gruby? :rolleyes:

Kan hända att jag drar till Krakow om agendan tillåter.
Katowice är inte mkt att hänga i granen, inte mkt mer än tågstationen mitt i stan typ :p

MEN Krakow! Har du möjlighet så dra dit och säg till så ska jag komma på lite tips!
 

Guden

Cartier
Katowice är inte mkt att hänga i granen, inte mkt mer än tågstationen mitt i stan typ :p

MEN Krakow! Har du möjlighet så dra dit och säg till så ska jag komma på lite tips!
Tack, det ska jag göra!

Landade där imorse men hann tyvärr inte gå runt. :(
Får se hur mycket fritid jag får över, men blir antingen en snabbvisit till Krakow eller Auschwitz under veckan.
 

BOTL

Panerai
Herf igår med ett gäng vänner, första cigarr Bolivar Tesoro. Typisk Bolivar med härlig karaktär och betydligt bättre än jag trodde. Behöver lite tid för balansen skulle men absolut en god cigarr. Sista tredjedelen en nikotinbomb.

8b65bfab2b6df843c76b4c48e86641f3.jpg


Efter maten PSD1, fan att jag inte köpte hela lådan. Riktigt fin och god pinne. Massa kakao och havre vilket jag inte hittat förr i denna pinne.

c64c684bbf017a24932fcb62e63fa18d.jpg


Sista cigarr blev HDM Du Roi från 1999 som var kvällens bästa cigarr. Typisk le hoyo med trätoner och balanserad syra/buljong och gräddig avslut.

6b67cd7b2ca2731c9668e0d92ea5d844.jpg


Idag innan grabbarna drog hem blev det en Bolivar Belicosos Finos från 2004 som även den levererade en bra rökstund. Bittra citrustoner med jord och läder.

Stort tack @ZtaFfaN @sherwan @Cristian @gruby @beddo

Nu är jag slut i både kropp och gom.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Herf igår med ett gäng vänner, första cigarr Bolivar Tesoro. Typisk Bolivar med härlig karaktär och betydligt bättre än jag trodde. Behöver lite tid för balansen skulle men absolut en god cigarr. Sista tredjedelen en nikotinbomb.

8b65bfab2b6df843c76b4c48e86641f3.jpg


Efter maten PSD1, fan att jag inte köpte hela lådan. Riktigt fin och god pinne. Massa kakao och havre vilket jag inte hittat förr i denna pinne.

c64c684bbf017a24932fcb62e63fa18d.jpg


Sista cigarr blev HDM Du Roi från 1999 som var kvällens bästa cigarr. Typisk le hoyo med trätoner och balanserad syra/buljong och gräddig avslut.

6b67cd7b2ca2731c9668e0d92ea5d844.jpg


Idag innan grabbarna drog hem blev det en Bolivar Belicosos Finos från 2004 som även den levererade en bra rökstund. Bittra citrustoner med jord och läder.

Stort tack @ZtaFfaN @sherwan @Cristian @gruby @beddo

Nu är jag slut i både kropp och gom.
Det är VI som skall tacka!!

Tack för ett ypperligt mottagande och en riktigt grym vistelse hos er. Tacka även de dina resterande inblandade som bidrog till denna trevliga helg :heart:
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Herf igår med ett gäng vänner, första cigarr Bolivar Tesoro. Typisk Bolivar med härlig karaktär och betydligt bättre än jag trodde. Behöver lite tid för balansen skulle men absolut en god cigarr. Sista tredjedelen en nikotinbomb.

8b65bfab2b6df843c76b4c48e86641f3.jpg


Efter maten PSD1, fan att jag inte köpte hela lådan. Riktigt fin och god pinne. Massa kakao och havre vilket jag inte hittat förr i denna pinne.

c64c684bbf017a24932fcb62e63fa18d.jpg


Sista cigarr blev HDM Du Roi från 1999 som var kvällens bästa cigarr. Typisk le hoyo med trätoner och balanserad syra/buljong och gräddig avslut.

6b67cd7b2ca2731c9668e0d92ea5d844.jpg


Idag innan grabbarna drog hem blev det en Bolivar Belicosos Finos från 2004 som även den levererade en bra rökstund. Bittra citrustoner med jord och läder.

Stort tack @ZtaFfaN @sherwan @Cristian @gruby @beddo

Nu är jag slut i både kropp och gom.
Tacktack.
Jag är jättetrött!:wtf:
 
Topp