• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

mikjon

Omega
Lite inköp hos cubano.se.

IMG_0430.JPG
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Första puffen efter 10 månader. Skyller på tvillingpojkar var av en har/haft kolik vilket inskränker fritiden lite.
Men efter en dag med lite poolplask så var det dags. Dock blev den en liten Upmann, tror inte jag hade klarat Magnum 50 direkt :)
IMG_20170604_183727.jpg

IMG_20170604_183706.jpg
 

CapTaiN-MiFFo

Konnäsör
2-Faktor
Låter spännande med hemrullad. Kan du berätta mer om cigarren? :)
Nja. Ska försöka leta reda på killen tänkte jag. Cigarren är i ungefärligt Robustoformat, något tunnare ringmått. Oljigt och vackert täckblad. Riktigt hög kvalitet. Har ytterligare en i humidoren. Är tyvärr mycket osäker på tobakens ursprung.

Smakmässigt så är den jättebra, ganska mild men smakrik. Brinner utmärkt, och fyllig rök.
20170604_160947.jpg
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Nja. Ska försöka leta reda på killen tänkte jag. Cigarren är i ungefärligt Robustoformat, något tunnare ringmått. Oljigt och vackert täckblad. Riktigt hög kvalitet. Har ytterligare en i humidoren. Är tyvärr mycket osäker på tobakens ursprung.

Smakmässigt så är den jättebra, ganska mild men smakrik. Brinner utmärkt, och fyllig rök.
20170604_160947.jpg
Låter riktigt trevligt! Om du får tag i karln och kan köpa fler så är iaf jag en aspirat på att testa en om du får tag i fler än en :)
 
Topp