• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citat eller motton

Wollen

Mao
2-Faktor
"I never drink water because of the disgusting things that fish do in it" -W.C Fields

"I belive if life gives you lemons, you should make lemonade... And try to find someone whos life has given them vodka, and have a party" -Ron White

"No one looks back on their life and remembers the nights they got plenty of sleep" -Okänd
 

StrawberryFields

Sir Notalot
alcohol-because-no-good-story-starts-with-salad.jpg
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
This is a real job, it's not like teaching kids. I can't get fucked up.
— Kenny Powers

This is about me loving you... for real. And not in a 'just to make me come' kinda way. In a real way.
— Kenny Powers

Look at that. Do you see that? That's where my dick goes through.
— Kenny Powers

I've been blessed with many things in this life: an arm like a damn rocket, a cock like a burmese python, and the mind of a fucking scientist.
— Kenny Powers

osv, den mannen är ett geni :)

Källa:
http://www.powerisms.com
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Remember Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies
- Andy i Nyckeln till Frihet
samt

Inget jävla googlande!
- Sagt av en kompis i skolan
 

Wollen

Mao
2-Faktor
This is a real job, it's not like teaching kids. I can't get fucked up.
— Kenny Powers

This is about me loving you... for real. And not in a 'just to make me come' kinda way. In a real way.
— Kenny Powers

Look at that. Do you see that? That's where my dick goes through.
— Kenny Powers

I've been blessed with many things in this life: an arm like a damn rocket, a cock like a burmese python, and the mind of a fucking scientist.
— Kenny Powers

osv, den mannen är ett geni :)

Källa:
http://www.powerisms.com

Så skön serie!
Kommer nya avsnitt imorgon om jag inte missminner mig!
 

Snårtas

Rolex
“I only drink champagne when I'm happy and when I'm sad.
Sometimes I drink it when I'm alone.
When I have company I consider it obligatory.
I trifle with it if I'm not in a hurry and drink it when I am, otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty."

Lily Bollinger


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Mr Chance

Kalmar
En del människor säger att de har 30 års yrkeserfarenhet när de i själva verket borde säga att de har 1 års yrkeserfarenhet 30 gånger.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Assumption is the mother of all fuck ups

-De Niro i någon skön rulle, kan också varit Pacino...

Den är bra!
To Assume makes an "ASS- U - ME" (ass of u and me)

Ovanstående samt detta är mina favoriter,

"Vansinne är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat"
/Einstein

Båda funkar rätt bra när man jobbar i ett globalt företag som ibland lider av storleken och byråkrati,
 

Erikd

Cartier
"Qvinnan såsom liten och dum och derför elak, såsom mannens bihang och påhäng skall qväsas till såsom barbaren eller tjufven. Hon är endast behöflig såsom vår äggstock och lifmoder, allra bäst dock som slida!"
- August Strindberg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
"Qvinnan såsom liten och dum och derför elak, såsom mannens bihang och påhäng skall qväsas till såsom barbaren eller tjufven. Hon är endast behöflig såsom vår äggstock och lifmoder, allra bäst dock som slida!"
- August Strindberg
Hahaha fan vad jag garvade ;)

I samma stil som ett av mina klistermärken på hojhjälmen:
Gud uppfann underlivssvamp för att kvinnor skall veta hur det känns att leva med en irriterande fitta.
 
Topp