• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citizen 80-tal, dykare. Bra eller anus?

MERL

Omega
80-talare, dykare från citizen. Jag vill få det till att det kan vara en cool reservklocka att ta fram under sommartid?








Ideas?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    36.6 KB · Visningar: 267
  • image.jpg
    image.jpg
    56.9 KB · Visningar: 267
  • image.jpg
    image.jpg
    60.5 KB · Visningar: 263

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Rätt cool dinka, men ingen sommardykare IMHO! Tycker de ska ha ljus urtavla och gärna på rasslig länk eller skönt gummi.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
MERL skrev:
Scaramanga skrev:
MERL skrev:
Scaramanga skrev:
Helskön! Slå till om prislappen är rätt :)

Vad skulle NI ge för den? ;) jag har svårt att se vad ett bra pris kan vara..

Svårt att säga men en tusing är väl kanske vettigt om den går bra. Vad är begärt pris?

Drygt 2 lök.. Känns som om det kan vara på gränsen

Utan att vara expert på något vis törs jag säga att det kan vara svårt att sälja den vidare för 2 lax om du skulle tröttna.

Men den är fräsig!
 

MERL

Omega
Scaramanga skrev:
MERL skrev:
Scaramanga skrev:
MERL skrev:
Scaramanga skrev:
Helskön! Slå till om prislappen är rätt :)

Vad skulle NI ge för den? ;) jag har svårt att se vad ett bra pris kan vara..

Svårt att säga men en tusing är väl kanske vettigt om den går bra. Vad är begärt pris?

Drygt 2 lök.. Känns som om det kan vara på gränsen

Utan att vara expert på något vis törs jag säga att det kan vara svårt att sälja den vidare för 2 lax om du skulle tröttna.

Men den är fräsig!


Haha indeed, fräsig är ordet.. Ska köra en benhård prutning per telefon och se vad det ger! 200 euro or NO deal.
 

_jonte

Patek
Re: Sv: Citizen 80-tal, dykare. Bra eller anus?

Riktigt fräsig, men svårt att se ett pris på över 200€. Kanske 100-150 max. Men vill du jättegärna ha den så är det ju bara att handla på :)
 

MERL

Omega
Re: Sv: Citizen 80-tal, dykare. Bra eller anus?

_jonte skrev:
Riktigt fräsig, men svårt att se ett pris på över 200€. Kanske 100-150 max. Men vill du jättegärna ha den så är det ju bara att handla på :)

Tack för tipset jonte!


Skönt att omges av folk som man kan lära sig av varje dag! Än så länge :cool:
 
C

Crowolf

Guest
Dyrt!.....men riktigt fräck!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

KMS

Rolex
Jag kanske är lite sen. Men du får många sjyssta dykarklockar för 2 papp. Sen kan det ju vara bra att tänka på att vattentåligheten kan vara si o så på äldre klockor (om du inte lämnar in den såklart) om den skall användas i vatten.
 
Topp