• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citizen 8203 mod

rogart-63

Patek
Så har det äntligen hamnat på ett läder .Gillar varken Nato eller zulu band .Fick tag i ett Hirsch band i brunt vilket jag tycker passar bra .Har blästrat spännet oxå för att matcha resten av klockan .

7hBzZgv.jpg


bAzeyye.jpg
 

rogart-63

Patek
Kul att jag ska bli ägare till en forumkändis :) Det här var ett av de första inläggen jag läste här på K.S. innan jag själv blev medlem.

Nja .Inte riktigt 8203 mod klockan som jag byggde till att börja med .Byggde en till på samma sätt fast den behöll jag polerad .Inte heller samma visare som ursprungen .8203 mod finns fortfarande i min ägo .Men mycket riktigt finns den med i slutet på tråden . Kul att så många har gillat min tråd .Men visst skulle man kunna blästra även denna likadant som den första .:)
 

rogart-63

Patek
Återupplivning kanske inte uppskattas, men nu ligger denna pärla hos mig. Ska få följa med på sommarens alla poolpartyn och strandfester och studentresan i Magaluf... :)
MF1c9Pe.jpg
Såg den till salu på ett annat forum. Kul att den lever och frodas. Tydligen skulle den vara provtryckt oxå. Så ett bad bör den tåla? Men originalet finns fortfarande kvar i min ägo :) Den blästrade.
 

BoEtt

Rolex
Bumpar den här tråden då jag kommer att bli en "tillfällig" ägare av 8203 modden (om jag förstått det rätt).
Ser fram emot det. Funderar på hur den ska kunna få leva vidare som "forumkändis". Ett som är säkert den kommer inte stanna hos mig utan @Gummo du kan redan nu sätta upp den på listan till auktionen i vår. :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Bumpar den här tråden då jag kommer att bli en "tillfällig" ägare av 8203 modden (om jag förstått det rätt).
Ser fram emot det. Funderar på hur den ska kunna få leva vidare som "forumkändis". Ett som är säkert den kommer inte stanna hos mig utan @Gummo du kan redan nu sätta upp den på listan till auktionen i vår. :)
Den ser rå ut på grått nato som @rogart-63 kör i början av tråden!
 
Topp