Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Citizen Aqualand C022 "Enzo"

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Ricrob, 26 augusti 2014.

1. Ricrob
    Trådstartare

Ricrob Friherre

Nu har denna hängt oanvänd lite för länge tycker jag, så den får gå vidare till ngn som skänker den mer kärlek och handledstid.

Klockan är alltså en Aqualand C022 "Enzo" (efter Enzo Molinari, spelad av den grymme Jean Reno i filmen The Big Blue värt att Googla!) och den är enligt utsago från förre ägaren från 80-talet och ska ha tjänstgjort i svenska flottan under många många år.

Skicket är original (inte om-pvd'at som vissa på marknaden) och inslitet till perfektion, hårdare blir det inte och alla funktioner fungerar klanderfritt (osäker på djupmätaren dock), tyvärr är den ej 100% tät och det är glaspackningen som inte gör sitt jobb, vilket borde vara enkelt åtgärdat för den som orkar ta tag i det.

Säljs med ett 24 helsvart enkel-Zulu och ett gammalt inslitet och mjukt våffel-gummi som kanske är original, kanske inte.

Vi har en kobra på forumet gott folk, ohpf på 3 sekunder! Jag önskar 3000:- obro ink ev frakt för denna relativt unika klocka, inga byten.

Jag finns i Sthlm och jag har några referenser under goodguy/badguy.

image.jpg
    image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Enzo Molinari (Jean Reno)
    image.jpg

Ta chansen, den kommer inte ofta!

Tjäna!

calzone, Gummo, Compiss och 5 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps