• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand JP2000-08E. Fullset. Absolut nyskick.

Greven

Audemars
Citizen Aqualand Promaster JP2000-08E i absolut mint condition som använts varsamt ett par gånger, och kommer med fullset.
En av de snyggaste och mest klassiska dykaruren enligt mig, med kanske en av de coolaste annonserna som producerats någonsin:

Skärmavbild 2016-02-06 kl. 12.06.34.png

Klockan som jag säljer har dock aldrig varit i kontakt med vatten!
Finns inga spår av användning på klockan och kommer med fullset, inklusive box, manual, cert och tag. Originalgummi.

Garanti fram till 9 oktober 2016.

Pris: 2200 kr.
Bjuder på rek. frakt, som också är försäkrad. Vi kan även ses i Stockholm city och göra upp affären om så önskas.
Betalning med Swish alternativt banköverföring.

Retur: Ingen retur då klockan är i det närmaste helt ny och med garanti kvar till oktober.

Hör gärna av dig om du har frågor eller vill göra affär. Vi inleder med PM och tar allt därifrån.
Jag har goda referenser i Goodguy-tråden.

Tack KS för annonsplatsen!

FullSizeRender.jpg


FullSizeRender_2.jpg

FullSizeRender kopia.jpg

FullSizeRender_1.jpg

IMG_2093.JPG
 

Bilagor

  • IMG_2098.JPG
    IMG_2098.JPG
    153.3 KB · Visningar: 53
  • FullSizeRender_1 kopia.jpg
    FullSizeRender_1 kopia.jpg
    92.7 KB · Visningar: 58
Senast ändrad:
Topp