• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Aqualand, jp2000-08e

Världens coolaste quartzare, -den perfekta sommarklockan!

Nyköpt i april och använd ca 10 - 15 gånger.
Gillar den verkligen men den har ändå svårt att få handledstid så det är lika bra att den får gå vidare till någon som använder den.
Litet märke på ovansidan av vänstra nedre bandhornet. Om du verkligen letar så kanske du kan hitta något mer litet märke men jag har inte lyckats.
2400:- i postens gröna eller 2300:- f2f i Stockholm.
(Kan eventuellt även tänka mig byte mot något annat som du kanske vill bli av med, helst någon billig automat/manuell. Kommer troligtvis att säga nej men kom gärna med förslag.)
Inga returer på denna då den är så gott som ny.
Ingår:
-Själva klockan
-Helt oanvänt original-gummi
-Citizen-box (En vit pappkartong med logga bara)
-Ljusgrått nato
-Grönt nato (Obs! Detta är avklippt för att passa mina handleder på 17 cm utan att det ska bli en "flärp" att vika)
Slängde upp denna annons i all hast. Kan komplettera med fler bilder senare.
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen ifall jag ändrar mig.
DSC_0179.JPG

DSC_0184.JPG
 
Senast ändrad:
Topp