Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Citizen Aqualand Promaster

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Hubbatix, 7 september 2013.

1. Hubbatix
    Trådstartare

Hubbatix Borgare

Har en analog Citizen Aqualand Promaster att erbjuda. Kommer med originalgummi, det sköna gröna Natosnöret är mitt favvoband och ingår tyvärr inte i affären.

Riktigt bra skick, trots att den har varit min designerade kulspruteskjutarklocka. :D Enda värt att nämna är två små dingar på övre vänstra bandhornet samt några små små hårlinjer i glaset, ingenting som ens gick att fånga med mobilkameran.

Priset, som inkluderar en grön påse till din dörr, sätter jag till 1600 bagis. Lägg till 50 spänn för REK. PM vid intresses, tack! :)

Mvh Daniel Z.

2. Hubbatix
    Trådstartare

Hubbatix Borgare

Upp!

Priset är ju givetvis förhandlingsbart. :)

3. Joper

Joper Torpare

Byte mot skx007? Missade att den var borta... :)

Sjöö Sandström Royal Straps