• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Citizen Auqaland CO22 - beater -

Jonas_

Panerai
2-Faktor
Hej!

Kollar om det finns något intresse av att köpa min CO22:a.
Den är köpt av mig ny, om jag kan läsa av serienumret rätt så är den tillverkad 1995.
Hämtade ut den i dag från urmakaren, tryckt till 100m och med nytt batteri.
Den har några rejäla dings,något märke på glaset och tyvärr saknas skyddet som ska sitta på tryckmätaren samt att bezeln är något intryckt mellan 10 och 20. Bezeln fungerar bra. Dessa grejor har uppkommit då jag klantigt nog har låtit klockan hänga fritt på manometern vid dykning och som sen släpat i backen på land när jag har plockat med dykprylarna. Gjort ca 40 dyk med den.




Gummiarmbandet är inte det som satt på när klockan var ny. Bytt till liknande.



IMG_1399.JPG

IMG_1393.JPG

IMG_1394.JPG

IMG_1395.JPG

IMG_1396.JPG

IMG_1397.JPG


Jag släpper den för 1200:- inkl. rek.frakt

Tar mig rätten att dra tillbaka annonsen i fall jag blir för nostalgisk:)

mvh, Jonas
 
Topp