• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Citizen delar

rogart-63

Patek
Köpte på mig ett stort lager delar från citizen på Tradera .Är det nåt ni söker så kan jag ev ha det .skicka en förfrågan så kollar jag vad jag har . Är det någon som känner sig sugen på att ta över grejorna så ge mig ett bud på alltihopa någonstans runt en 1000:- . Det är många kronor typ 70-80 stycken .Stammar ett 50 tal ,jewels,lite små skruvar .Några bezeler .m.m m.m säkert till ett värde 2000-3000:- om man har viljan att sätta ut annons på t.e.x Ebay .

HzdiWZD.jpg
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Aqualand delar med ? (ser inte på bilden så bra)
Har en klocka som har fått saltvatten i sig så behöver allt utom boett, tavka visare - dvs allt som driver verket i sig är kass
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag förstår det orimliga i att du ska lista priser på varje enskild del. Men lägg till ett pris för rubbet. :)
 
Topp