Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Citizen (dykare)

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av gruby, 14 oktober 2013.

1. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

På grund av, eller kanske tack vare eller...hur som haver så är jag körd efter KS 1års fest så nu måste denna hobby ta fart på allvar!

Up for grabs är (hämtat från nätet):
    Citizen Divers Automatic NY2300-09LB
    Movement: Automatic (NY2300)
    Dial: Blue
    Bezel:Undirectional
    Case: Stainless steel
    Case diameter: 41mm including crown
    Case thickness: 12mm
    Water resistance: 200 meters

Engelsk/Japansk (kanji) dagvisare. Trodde jag skulle störa mig på detta men detta innebär bara att när du sover visas veckodagen på japanska.

För tillfället sportar jag den på ett grått Zulu men originalgummit som är sparsamt använt ingår likaså ett röd/blått Nato samt ett meshband och en kortare jubilélänk.

Det som finns att anmärka på är att det är två små ytliga repor på glaset som är otroligt svåra att få med på bild. Man måste titta i speciella vinklar och ljus för att se de och jag tror inte att någon bryr sig men vill ändå uppmärksamma detta (vill inte bli kallad orup)!

Denna sköna, lite mindre dykare med lite vintagekänsla, köpte jag av en forummedlem för ganska exakt ett år sedan och då var den något år gammal. Kommer utan box eller papper.

Prisidé: förr: 900kr NU: 800kr

Jag finns i Stockholm och gör gärna affär F2F men vill du slippa se mitt fula tryne eller skäms över att någon du känner ska se dig på stan med mig så skickar jag självklart klockan, så diskret det bara går. Referenser går nog att skaka fram.

Aquaracer2, Jokkmokkswe och Målarn gillar detta.
  2. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

BUMP

Erito gillar detta.
  3. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

Jag hade en dröm inatt....

Funderar på att behålla Fortisen men Citizen är fortfarande up for grabs!

M.a.o BUMP!

4. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

Lite ändring

5. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

Prisbump: nu 800:-

6. leben

leben El Patrón

Jag tar den. Pmar

7. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

8. gruby
    Trådstartare

gruby Friends of KS

Såld! Tack köpare och tack KS för annonsplatsen!

leben gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps