• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen dykare

Nashman

Omega
Behåller söndagspriset på 1000kr då klockan ska bort.
Även byte mot en annan dykare är av intresse. :)

Säljer en Citizen Promaster Aqualand som varit i min ägo sedan den var ny, köpt i februari 2000.
Modellen heter 3745-E70022 och den har nytt batteri sedan ca en månad och går som den ska men jag klickar bara inte med Citizen så den får gå till förmån för inköp av annat.
Den är inte tryckt och jag har inte funktionstestat den. Det finns såklart repor och dings men ändå i hyfsat skick för en använd klocka, den kommer på original Citizen-länk inkl extrabitar.

Prisidén är 1500kr men bud funkar alltid.
F2f i norra Sthlm eller rek (ingår eller enl överenskommelse och beror på bud).
Inga returer.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp