• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Grand touring diver nb1031

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Nu har jag "provkört" denna klocka i några veckor och kommit fram till att den får gå vidare. Det är en riktigt välbyggd klocka med många fina detaljer. Den dubbla ar-behandlingen gör att glaset "försvinner", detta i kombination med de upphöjda indexmarkeringarna, sandwichtavla och sunburst ger en helt galet levande tavla. Unik(!) design och trevliga mått (44mm, 23mm mellan lugsen) gör denna klocka till en riktigt härlig lyxsemesterbeater :)
Klockan är köpt av mig från uret.se för +10' och den har ca.2års garanti kvar. Komplett med boxar och allt annat som ingår vid nyköp.
Jag är främst ute efter att byta mot en annan japansk kvalitetsklocka, kanske en mm300 (sbdx001) eller en sbgx059 eller kanske mot något helt annat, try me ;)
Bytesvärde ca.10' och pengar upp eller ner får vi diskutera beroende på objekt.
Retur.. Nä, inte speciellt. Klockan är så gott som ny och har inga skador, länken har jag inte använt öht.
Jag och klockan finns i den kungliga hufvudstaden Stockholm och ses gärna för att göra affär över en kopp kaffe eller sprit.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
sista bilden är lånad från internetz de andra är mina

//Björn
 
Topp