Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Citizen Nighthawk

Diskussion i 'Diskussion' startad av Eurenius, 14 januari 2014.

1. Eurenius
    Trådstartare

Eurenius Friherre

Från:
    Höga Kusten
    Denna modell är radio controlled och har safirglas. Är det någon som kan något om dessa och kanske vet vart de säljs?

2. 4cie

4cie Biskop

Jag hade denna modell på läder för bra många år sedan. Tyckte inte då att den var så mycket att hänga i granen rent kvalitetsmässigt.
    Har du möjlighet att klämma och känna på en så gör det först. Den känns ganska stor på handleden.
    Finns även lite mer info om den här -> http://forums.watchuseek.com/f281/c...ferent-citizen-nighthawk-variants-253986.html

Eurenius gillar detta.
  3. AdamST

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    Denna är ju allmänt dyrkad av klockdelen på Reddit, ska vara en bra första klocka för de som blivit intresserade. Jag provade den på i USA och den känns inte så speciell för mig, men om man gillar designen rekommenderar jag den dock till 100%!

Eurenius gillar detta.
  4. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

Känns som en väldigt stökig tavla, för många tecken på en för liten yta...

5. AdamST

AdamST Biskop

Från:
    Stockholm
    Den vill liksom ha med allt på en gång...

Micce gillar detta.
  6. Wettex

Wettex Stadsbo

Från:
    Umeå
    Jag har en sån som jag köpte ny för ganska många år sedan. Har modellen som 4cie visar på bild. Tycker den funkar rätt bra som vardagsklocka.

Eurenius gillar detta.
  7. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Grym klocka. Själva grejen med den är ju att den är stökig! Du kan ju mäta hela ditt liv med den (nästan) om man orkar. Hade en som jag sålde förra året. Tänk på att den har kort lug to lug mått men bär förhållandevis stort på grund av stor urtavla så ser du ut som mig som en maratonlöpare (i mitt fall enbart maratonlöpararmar:)) så kan den vara något stor. Annars är den grym. Rätt sjysst länk. Funkar lika bra på läder.
    http://forums.watchuseek.com/f21/nighthawk-appreciation-thread-424415.html

Väldigt prisvärd i den prisklassen, helt enkelt mycket "Bang for the buck". Bara å köp!
    Köpte min via nån försäljare på Ebay.

Eurenius gillar detta.
  8. Ervid

Ervid Bonde

Eurenius gillar detta.
  9. Eurenius
    Trådstartare

Eurenius Friherre

Från:
    Höga Kusten
  10. Eurenius
    Trådstartare