• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Citizen Promaster NightHawk

Ma55Acr3

Breitling
Jag undrar vad ni har för åsikter på Citizen Promaster NightHawk BJ7000-52E. Hur kommer det sig att den är så billig?

Det som fick mig att vilja köpa den var den här bilden: http://i.ytimg.com/vi/3VvV28R8HZw/maxresdefault.jpg
Där ser man att även den yttersta panelen lyser, vilket jag inte sett på andra bilder. Vet någon ifall den ser ut som på bilden eller är det bara timvisaren, minutvisaren och klockslagen som lyser i mörker?

Länk till klockan: http://www.creationwatches.com/prod...ighthawk-bj7010-59e-bj7000-52e-watch-947.html
 

Cryssarn

Rolex
googlat på typ nighthawk lume eller något liknande? kan ju komma fram lite bilder då. Har själv en på ingång, tjejen köpte den amerikanska versionen åt mig i julklapp, så jag hoppas det är en helt ok klocka :)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Inte en kalasbra bild, men du kan trots allt se vad det är som lyser på den. Och vad som inte lyser...
20141011_170719.jpg
 

KMS

Rolex
Jäkligt grym klocka! Cool blåaktig lume. Väldigt prisvärd o lika cool på läder som länk . Bär lite stort då det bara är tavla, men jag har ju pinn handleder å andra sidan. Kan bara rekommendera. Kolla på nighthawk appreciation thread på WUS. Mycket inspirerande bilder. :)
 

Dr Stein

Cartier
Jag har en sån och är jättenöjd. Snygg design och coola funktioner. Man kan använda klockan för att omvandla enheter, beräkna hastigheter och bränsleförbrukning, multiplicera och dividera, m.m. Mycket finurligt (även om det inte är citizens påhitt från början). Den blå lumen är grym och finns på visare, indexmarkeringar samt 6 & 12. Ingen annanstans. Mycket prisvärd klocka tycker jag. GMT-visaren är riktigt snygg.
 

JayLar

Rolex
2-Faktor
Jag har den amerikanska som har upphöjda markörer. En mycket trevlig och prisvärd tool watch med originell GMT-funktion. Gillar Eco-Drive som fungerar helt klanderfritt.
 

Camo00

Patek
Grym klocka; hög kvalitet, skön att bära, bra läsbarhet trots all info på tavlan, Eco-Drive. Var mycket nöjd med min. Det är dock bara lume på visare och index! Saknar min...

_MG_9621.jpg
 
Topp