• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Promaster Titanium

_robban

Cartier
2-Faktor
För er som kanske såg denna till försäljning tidigare i sommar så stämmer det att den såldes men visade sig att köparen hade för grova handleder och klockan togs då tillbaka - men skam den som ger sig och testar igen.

Säljer här min Citizen Promaster i Titan, JP3020 heter den på Citizen språk

a5eremev.jpg

(Bild ifrån förra säljaren)

Har tusen och en olika funktioner i sig, massor av info finns att finna om du trycker på denna länken

Länk tar ca 18cm handled och har dyk förlängning intergrerat, lite repor på baksidan ifrån förra ägaren när denna bytte batteri men inget som stör. Klockan gör sig mycket bra på orange zulu och är det som jag själv har kört den på mest hela tiden.

Ej trycktestad av mig men badat bilar, diskat barn och vattnat gräsmattor med klockan på armen utan bekymmer.

1100kr 1000kr fraktat hem till din brevlåda i vadderat kuvert
[18.08.2014]Nu såld igen

Byten mot:
Seiko Sumo + pengar ifrån mig
Seiko 6309-70xx (head only helt ok)
Någon vintage dykare eller chrono eller kanske ...
Öppen för mycket och kan lägga pengar (max 3kkr) upp vid rätt objekt

//Robert
 
Topp