Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Citizen prylar

Diskussion i 'Diskussion' startad av rogart-63, 18 oktober 2013.

1. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Jag la ett bud på ett stort antal prylar till citizen klockor på Tradera .Och vann det .Vad skall jag göra med alla dessa reservdelar .Känns nästan lite övermäktigt att sälja av på typ Ebay .Nån som har nån ide ditt jag kan sälja av det .Typ urmakare eller liknande . Det är massa kronor och uppdragsaxlar .Diverse juveler m.m.Jag kan naturligtvis lägga upp en annons på köp och sälj oxå .Om det är nån som behöver nån citizen pryl så kanske den finns här .

Icaras gillar detta.
  2. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Gillar att du köpte fast du inte har någon aning vad du ska göra med det, exakt så brukar jag också göra :)

Camo00, Icaras och Nexus gillar detta.
  3. rogart-63
    Trådstartare

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Det kunde ju funnits nåt som jag kunde ha haft användning för:) .Hittade några verk som kan vara bra att ha .Trodde nog att det skulle vara mer saker som jag hade användning av men icke . Hittade 4 stycken kronor som på Ebay kostade 324:- styck .Vilket säkert var ett rejält överpris . Men det löser sig nog .

4. knutos

knutos Torpare

Finns det länk delar også?

Mårtenssons ur Brookfield