• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Omega87

Rolex
Passade på att ladda min Nighthawk i det fina vädret idag. Slås varje gång jag tittar på den hur läcker och hur bra kvalité det är för pengarna! :)

_20170216_211549.JPG
 

oandersson

Breitling
Ropade in en rolig glittrig sak på tradera. Är det en äkta citizen? Finns det ens kopior på citizen?

17fi9d.jpg
 
Senast ändrad:

Jockinho

Patek
2-Faktor
Löjligt mkt klocka för pengarna. Konstig vinkel då klockan ser väldigt stor ut men bättre i verkligheten. Sen att den är inköpt hos Ur&Penn gör lite ont i själen ;)
IMG_20170220_123854.jpg

En i släkten ägde en gant länge, behövde en ny klocka då den gick sönder konstant. Sa han köpt en ny klocka och ville visa, blev lite stolt när han drog fram en likadan som din. Bra köp och roliga funktioner även om det tog ett tag för mig fatta när det skulle hjälpas till :)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Gillar Citizen! Dock bara haft några lite billigare varianter. Men tyckt dom varit trevliga. Nu känner jag att jag bara MÅSTE ha en The Citizen.. Någon av er som vill kränga? Skicka ett PM i så fall.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
at8130-56e.jpg

Är det någon som har denna?
Även om Ur & Penn inte är det första stället man letar klockor på så måste jag säga att deras priser verkar svårslagna.
Denna har referens AT8130-56E och är alltså en eco-drive i super titanium som är radiokontrollerad med safirglas och wr100, kostar under 5 tkr.
Känns som en sjukt prisvärd klocka
 
Topp