• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

K-S

Rolex
2-Faktor
Roc
Den du har Àr en stadig trea pÄ listan frÄn topp! Den svarta (Enzo) Àr lÀtt coolast och precis som du hoppas pÄ kollegan, hoppas jag pÄ förtur frÄn PierreS ;) Personligen gillar jag de med guld pÄ, sÄ dÀrför hamnar din pÄ en trea men nÀstan delad. Hade en JP2000 med gulddetaljer, som jag fick i inbyte av TF för lÀnge sedan, dessvÀrre sÄ lÀnge sedan att jag inte Ànnu hade vett att uppskatta den rackaren och sÄlde den sÄklart, vilket jag Ängrar Àn..
Sedan köpte jag TF's gamla beater C023, Àven den med guld, som Àr ack sÄ tuff men jag gillar inte det skruvade locket pÄ C023'orna, sÄ den satt inte heller fast nÀr ett byte dök upp.

JP2000
9d3a7c7f.jpg


C023
9ce6b448.jpg
[/quot

Ricrob has one!
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Nu har den kommit!!!

Men vafalls det var ett konstigt paket....
bild 2.JPG


Butterflykniven fÄr göra grovjobbet

bild 3.JPG

Oj hÀr var det bubbelplast
bild 4.JPG


Bara att grÀva vidare...
bild 5.JPG

Å ett klockarmband....
bild 9.JPG

Ett till!? Mera bubbelplast....vad kan det vara...
bild 10.JPG

Nu Àr det nÀra...
bild 11.JPG

TADA! en Citizen Aqualand AL0004-03E

Och hÀr kommer det obligatoriska vristskottet:
bild 13.JPG


Over n out!
Grattis! LÀngesen man sÄg en butterflykniv :D
 
Hej! helt ny hÀr men skulle behöva tips pÄ nÄgon som kan byta urverk i en Aqualand (tror det Àr en 97'a)
helst nÀra gbg sÄ jag slipper skicka klockan
Tack pÄ förhand
 

Gummo

Joker
2-Faktor
NÄgon som vet en bra Aqualand-mek i sthlm? Verket stÄr till, sekundvisaren stÄr och hackar, trots batteribyte.
Aqualand.jpg
 

Icaras

Rolex
NÄgra Kalmarbor hÀr pÄ KS som sportar Aqualand? Har sett runt 5 stycken hÀr de senaste mÄnaderna, hemma i SkÄne har jag inte sett en endaste. Tycker det vore mÀrkligt om man köper nya Aqualands (eller vintage för den delen) om man inte har ett visst intresse :)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
NÄgra Kalmarbor hÀr pÄ KS som sportar Aqualand? Har sett runt 5 stycken hÀr de senaste mÄnaderna, hemma i SkÄne har jag inte sett en endaste. Tycker det vore mÀrkligt om man köper nya Aqualands (eller vintage för den delen) om man inte har ett visst intresse :)

RÀknas obligatoriskt tillfÀlligt besök i Kalmar? Blir alltid en besök hos svÀrmor pÄ sommaren och dÄ Àr alltid Aqualanden med :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Topp