• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

City Bravur

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Här är en gammal City som jag har fått av min morbror. Fick den på ett svart skinnarmband men tycker att den passar mycket bra på Nato. Stilen påminner om ett gammalt pilotur. Klockan är i ett fint skick med orenoverad tavla och visare.

Någon som har lite information om märket, modellen och åldern?
 

Bilagor

  • City.JPG
    City.JPG
    317.2 KB · Visningar: 1,000

Ariste

Audemars
2-Faktor
Criss Cross skrev:
Här är en gammal City som jag har fått av min morbror. Fick den på ett svart skinnarmband men tycker att den passar mycket bra på Nato. Stilen påminner om ett gammalt pilotur. Klockan är i ett fint skick med orenoverad tavla och visare.

Någon som har lite information om märket, modellen och åldern?
Stenhård efterkrigsdinka...välbevarade index vill jag lova!
jabla skrev:
Här kan du läsa lite om en likadan.
Intressant!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Ariste skrev:
Criss Cross skrev:
Här är en gammal City som jag har fått av min morbror. Fick den på ett svart skinnarmband men tycker att den passar mycket bra på Nato. Stilen påminner om ett gammalt pilotur. Klockan är i ett fint skick med orenoverad tavla och visare.

Någon som har lite information om märket, modellen och åldern?
Stenhård efterkrigsdinka...välbevarade index vill jag lova!
jabla skrev:
Här kan du läsa lite om en likadan.
Intressant!

Mycket möjligt att siffrorna är ifyllda , men resten känns original
 
Topp