Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad City Professional Gul -

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Maro, 20 april 2016.

?

Är gult fult eller är det fint?

1. Sommarklocka

50,0%
  2. Ful som stryk

14,3%
  3. Fin som socker

42,9%
  4. Spelar ingen roll

7,1%
Fler än ett alternativ får anges vid röstning.
  1. Maro
    Trådstartare

Maro Friends of KS

Från:
    Varberg
    Säljer en City Professional Diver med gul tavla. Tänk dig i sommar, en egen sol på armen :)
    Den har ett case som delats med många andra vintedivers, som är i ok skick. Kupat glas som ger en härligt känsla över klockan.

Den går fint men har något problem med kronan (tror jag), hade den inne på en check när jag köpte den och vi bestämde oss för att inte riva verket då det faktiskt fungerar fint. Men ibland när man drar ut och vrider på kronan så slirar den. Som tur är så ställer man inte en quartz så ofta. Vad det kan bero på vet jag inte, men om man inte stör sig på att den ibland slirar så är det inga som helst problem med den.
    Sitter ett quartzverk i den så inga problem om man bestämmer för att byta verket i framtiden eller serva det.
    Fattas lume i minutvisaren.
    IMG_4758.JPG IMG_5424.JPG IMG_5425.JPG IMG_5427.JPG IMG_5428.JPG IMG_5426.JPG IMG_4645.JPG IMG_5429.JPG IMG_4743.JPG

Pris:
    Jag vill ha 1700 SEK för den men då får du lägga till kostnad för frakt, minst 56 SEK för postens Skicka lätt. Den kommer utan strap.

Retur:
    Abslout, du ska ta kontakt med mig när du hämtat ut paketet och kollat på den. Säg inom 12 timmar. Då ska klockan tillbaka till mig i samma skick som jag skickade den i och i samma emballage.

Folk som tycker den är ful som stryk just nu är:
    @theargonaut
    @Wikestad

Avslutar denna annons med att sälja till one of the haters :)

Skäms på er:)

/Marcus

Senast ändrad: 20 april 2016
Sjöö Sandström Royal Straps