• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad City Professional - sommarens coolaste vintagedykare!

Wiliamo

Panerai
Med stor sorg i hjärtat jag släpper den här underbara skönheten, men tyvärr ger jag den inte den handledstid den förtjänar och jag vet att det finns många andra som varit sugna på den, därför får den vandra vidare.

Klockan är en quartzare från svenska City Professional, svart tavla med en riktigt fin orange minutvisare som ger en riktigt genuin vintage-dykarlook. Skruvad krona, relumad (vet inte när, men lumen är ok), fint kupat plexi och uni-directional bezel. Glaset har ett litet märke mellan kl 5/6, försökt få med detta på bild 2. På högra bandhornet är (vad jag kan tyda) bokstäverna BKC ingraverade. Klockan kommer på ett khakigrönt nato och är din för 1600 kr + frakt. F2F-affär kan ske i norra Stockholmsområdet.

Tyvärr inga returer, har annat i sikte. PM vid eventuella funderingar eller för fler bilder enligt önskan. Reserverar mig för att ångra mig, tack till KS för annonsplatsen!

Bilder:
image.jpeg

image.png

image.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp