• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

cjperry

JesperO

Rolex
Har köpt vintage Omega av cjperry.
Mycket trevlig affär.
Bra beskrivning, supersnabbt skickat efter betalning och välpaketerat.
Klar goodguy i min bok!!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Köpt ett objektiv av @cjperry helt som beskrivet, snabbt skickat efter betalning och väldigt välemballerat. Riktig goodguy.
 

Mr Chance

Kalmar
Bytte min gammelTudor mot en Rolex 16570 + lite pengar. Mkf smidig affär, bra kommunikation, snabb frakt, väl packad. Skulle inte tveka på att göra affär igen. :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Köpt en Cartier av @cjperry - riktigt trevlig kommunikation, grymt detaljerade bilder och helt som beskrivet. Mycket nöjd, skulle gärna göra fler affärer med honom :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en ca 15k klocka till herrn. Trevlig, snabb och smidig! Skulle lätt göra affärer igen.
 

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka i 40k klassen. Extremt smidig affär med tydlig kommunikation och snabba beslut :), Goodguy!
 

ekan76

Omega
Sålde en G-Shock Mudmaster till Cjperry. Snabbt, enkelt och smidigt. Toppen att göra affär med. Rekommenderas.
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka i 50k-klassen på distans av @cjperry . Mycket trevlig dialog rakt igenom, kulsnabb leverans och klockan precis som utlovat :)
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen!
 

daviid

Omega
Köpte en Tudor Sub at @cjperry på distans. Mycket trevlig, bra kommunikation och information. Klockan var i precis det skicket som utlovades och mycket väl paketerad när den kom fram. Rekommenderas varmt! 100%GG
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka på distans.
Jättetrevligt bemötande, klockan som beskriven, snabb frakt och superbt paketerat. Helt igenom strålande att göra affär med :)
100% GG
 

jlind

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt G-Shock av @cjperry. Allt i sin ordning. Otroligt snabb leverans, bra paketerat. Alltså bara trevligheter. Definitivt GG!
 

coal

Omega
2-Faktor
Handlat på distans av @cjperry. Fullblodsproffs på allt ifrån att skicka snabbt, paketera varan bra, till kommunikationen - allt gick galant.
Reko och mycket trevlig person, gör gärna affär igen.
 

E.T

Omega
Jag köpte en Baltic Aquascaphe från @cjperry. Jag är nöjd med både klockan och affären. Inga konstigheter, snabb leverans och tydlig kommunikation. 100% GG
 
Topp