• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

closetplayer

kalufsen

Panerai
Sålt en Rolex till Closetplayer. Mycket snabb och direkt kommunikation, betalade två dagar innan skeppning, inga konstigheter. Skulle göra affär igen, 100 % GG.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Köpt Rolex av Closetplayer utan problem. Hade mycket trevlig stund f2f plus att man blev bjuden på kaffe utan extra kostnad, absolut good guy!
 

Skanvik

Cartier
Köpte en Rolex av Closetplayer. Snabba svar och bra kommunikation. Mycket snabb leverans och klockan motsvarade förväntningarna. Definitivt en Good Guy som jag gärna gör fler affärer med.
 

DrFlex

Cartier
Sålde en Omega Aqua Terra Skyfall till Closetplayer. Hade inte tänkt sälja den men denna trevliga man lyckades övertyga mig.
Allt enligt överenskommelse, 100% goodguy.
 

Rille85

Breitling
Köpte en Rolex submariner 116610ln av @closetplayer
Svarade snabbt och vänligt på mina funderingar, skickade klockan väl inpackad på och utlovad tid!
Mycket snabb och smidig affär som jag mer än gärna gör om!
Rekommenderas som 100% goodguy!
 

RikNik

Panerai
2-Faktor
Köpt en Datejust 116200 av @closetplayer. Exemplariskt smidig affär på alla sätt och vis. Bra och trevlig kommunikation hela vägen. Klockan var som beskriven och skickades blixtsnabbt.
100% Good Guy!
 

Fedor

Cartier
Sålt en klocka till @closetplayer . Tackar för raka puckar och tip-top kommunikation hela vägen igenom. Tryggt och snyggt, utan konstigheter. Gör med glädje fler affärer med denne herre i framtiden:)

10/10 poäng!
 

Androl

Omega
Sålt klocka till Leif! Efter många meddelande framåt tillbaks så var vi i hamn. ;) Trevlig herre och gör säkerligen fler affären i framtiden. GG!
 
Topp