Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Collateral damage...

Diskussion i 'Diskussion' startad av virrooo, 18 december 2013.

1. virrooo
    Trådstartare

virrooo Biskop

Har länge försökt få ner en god vän i klockträsket, hittade en klocka hos gripenbro.se som jag misstänkte skulle falla honom i smaken. Idag fick jag möjlighet att kika på klockan över ett par koppar kaffe! Mycket trevlig och han är kalasnöjd, passar på att visa upp min Genéve också :) Vad tror ni om mesh/någon slags länk på quartzen?

//
    virrooo

2. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Funkar endast med läderband på de där, Nato är inte PK

3. virrooo
    Trådstartare

virrooo Biskop

Jag kan avslöja att båda klockorna brukar rocka svart läder i vanliga fall, dock så har jag pillat sönder mitt så i väntan på att hitta ett som matchar mitt smala orginalspänne så får det bli nato :)

Mårtenssons ur Brookfield