• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Commodore LED - CBM Time

_robban

Cartier
2-Faktor
Har här en Commodore LED från mitten av 70-talet. Den mäter 33,5 x 39 mm och 20 mm mellan luggarna.
Länken passar just nu en handled på ca 17,5 cm, extra länkbitar följer med OM jag kan hitta dom.
Den är i fint och fungerande skick. Lite hairlines på boett och länk finns allt men inget som stör alls och även lite repor i plexit samt att det fattas lite silverfärg på själva Commodore-loggan. Patina helt enkelt.

Funktionerna är följande, Ett tryck - visar tiden i timmar och minuter (12-timmars visning); Två tryck - datum; Håll inne - sekunder. Vidare information om denna klocka finns att hitta här: Commodore Time Master
Service historik okänd och den fortar sig något.

Lite bilder tagna av mig idag med en vanlig iPhone och är helt obehandlade
scaled.IMG_1581.JPG


scaled.IMG_1582.JPG


scaled.IMG_1583.JPG


Många av mina bilder kommer upp och ner, varför vet jag inte - kanske tycker min iPhone inte om mig, klockan kommer rättvänd - jag lovar.

Pris: 500 kr + valfri frakt
Retur: nej
Finns för F2F i Göteborg / Mölndal
 
Topp