• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Compiss

Marcusr

Breitling
Gjorde mitt första "stora" klockköp av Compiss när jag köpte en Tudor Blue Bay av honom. Mycket kommunikation och snabb att svara på frågor.
Bjöd även på en kul pratstund om klockor när vi träffades f2f!
100% goodguy! :)
 

D.B

Cartier
2-Faktor
Köpt en Panerai av @Compiss, swishade pengar å dan efter var klockan hos mig. Bra paketerad. Svarar snabbt på alla frågor. Riktig goodguy, skulle helt klart göra mer affärer med denna herre :cigar:
 

Rholm

Cartier
Mött F2F, fick behålla tandguldet samt fick köpa en trevlig klocka till mycket bra pris.
Trevlig och kunnig och 100 procent Goodguy.

Mvh
 
Precis hemkommen med en PAM 005 som inhandlades av denne mycket trevlige säljare.
Rakt igenom hedersknyffel som jag utan tvekan skulle göra ytterligare affärer med.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Köpte en 16760 på distans av Compiss. Mycket bra kommunikation och fullständigt uppriktig beskrivning av klockans skick.
100% goodguy! Jag gör gärna fler affärer i framtiden med Compiss.
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka till Compiss. Snabbt avslut, bra kommunikation och ett mycket trevligt samtal f2f.
Blir inte bättre och rekommenderas starkt!
 
Topp