• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cool Quartz

SwedishMade

Cartier
Schweizarna verkar ha svårare att lura i kvinnor än "oss" män att det här med mekaniska klockor "is the shit". Därför säljer t.ex. FPJ och PP kvarts till damer.

Kvinnor gillar också att bli blåsta av marknadsföring men då inom andra branscher.

Ja, jag gillar mekaniska klockor men jag är smart nog att inse att detta är en högst konstlad och acquired taste.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Vad är en tråd utan bilder? Helt klart den snyggaste quartz-baksidan jag har sett hittills. Undrar hur stor den är? Jag blir lite sugen...

F-P-Journe-Womens-Watch-Elegante-Quartz-Titanium-Gold-Platinum-aBlogtoWatch-17.jpg


F-P-Journe-Womens-Watch-Elegante-Quartz-Titanium-Gold-Platinum-aBlogtoWatch-34.jpg


F-P-Journe-Womens-Watch-Elegante-Quartz-Titanium-Gold-Platinum-aBlogtoWatch-25.jpg
 
Helt klart snyggaste kvartsverket! Tycker det är coolt också att klockan "stannar" när klockan ligger stilla för att sedan hoppa till rätt tid när den kommer i rörelse igen!
 
Topp