• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Coolaste klockan på forumet?

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Inser att jag glömt flera. Men en som syns alldeles för sällan på forumet måste nämnas.
Rickard s LLD från -62/63.

image.jpg


Bland det coolaste arvegodset på forumet. :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Molles gamla OQ i wg....19019?.....är ju sjukt kool. Sedan sitter Per på ett par gobitar.....inte coola......utan mer njutning så att säga! Sedan är jag också svag för Spence.....1680/8.....nog den jag suktar mest efter.....dock med schwartze tavla.....
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Försöker förtränga den. Han vägrade att sälja den till mig och han kommer aldrig ihåg att ta med den när vi ses så jag får klämma ordentligt. :(

Vågar inte bära den när du är i köpartagen. :D
Skulle dock inte tveka att byta upp mig till en 08. Du är klart i coolast-zoonen med den.

Många svinigt coola klockor redan nämnda i tråden. Vill slå ett slag för Davvan dubbelröding också.

Edit: samt Jacob 1655. Het!
 

Sond

Patek
Slitet är cool på bild men inte IRL, inte för mig i alla fall. En vintageklocka i bra skick däremot.

Ligger mycket i det där! Sedan kan en riktigt sliten och möglig klocka vara speciell och rolig att äga. Bland oss nördiga. Men bara för att vi är nördiga. Det estetiska lyser med sin frånvaro... Men nu var det ju coolaste och då kan ju en riktigt sliten klocka kvala in då den är just cool.
 

MariaE

Panerai
Har ett minne av att jag sett en fet vintageguldklocka som tillhör Omen
Minns att länken var kedjeliknande och det var Austin Powervibbar över den. Tyvärr är minnesbilden inte starkare än att jag tänkte Cool! :smug:
 

Kson

Patek
2-Faktor
Antingen Spencer66 1675 med krigshistoria eller Per 1675 som är otroligt fin den med:)
Min dröm är att få äga en 1675 som är lika fin som deras. Bara till att leta vidare :)

Trevlig söndag!
 
Topp