• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Corbendallasx

corbendallasx

Friends of KS
Hallå ja,
Då har jag gjort min första men antagligen inte sista affär här på forumet.

Har du gjort affär med mig och har en åsikt, fyll på bara :)
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Hoppsan, vilken ära att få invigningstala i denna tråd. Dessutom är det inte utan viss personlig tillfredsställelse som jag aktivt bidragit till att dra ner ytterligare en person i klockträsket ... :D

Om vi ska vara seriösa ett tag så kan jag meddela att TS är en mycket sympatisk person att göra affärer med. Affärer är inte bara en fråga om pengar och varor, det ska vara trevligt också, och det var det! Rekommenderad Goodguy!
 

McGyver

Rolex
Sålt en Explorer II:a till T/@Corbendallasx F2F - absolut inga problem!

Trevlig, sympatisk kille med rak kommunikation, dök upp på avtalad till och betalningen sa bara "Swish" - 100% Good guy!
 

Tantal

Omega
2-Faktor
Precis gjort affär med Corbendallasx. Sålde en Citizen Promaster F2F. Mycket trevlig och okomplicerad att handla med! 100% Goodguy!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt klocka för cirka 2000kr, snabb betalning, trevlig kommunikation och inga konstigheter.
 
Topp