• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Corvette -64:a, Ändrade planer, stannar kvar!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Ändrade planer i livet, som ändrats igen...

Tänkte erbjuda denna skönhet till mina kära klockvänner till ett bättre pris mot tråkiga blocketjagare..

Corvette -64
327 Highperformance (365Hk)
4 Växlad manuell såklart.

En hel del att göra för att få den "mint"

Kladd i tråden var ok, frågor och funderingar tas via PM.

Pris: 285 000:- för mina klockvänner, 295' på blocket.. (Ev kan klocka tas som delbetalning och ja även större samlingar, MEN då kommer jag få prisa klockorna lågt så jag ev kan sälja dem längre fram.. :) )

Fler bilder och info : http://www.garaget.org/?car=302588

Ej till salu längre, gjorde för ont i hjärtat när folk kom och tittade på bilden och ville köpa den.. :)


M9EBzpE.jpg
 

isbjörn

Panerai
Oj! Finns Vetten upplagd på någon annan sida med mera info och bilder?

skickat via mobilen och Tapatalk
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Eftersom kladd var tillåtet så måste jag bara beklaga anledningen (utan att beta vilken den är) till att behöva sälja en så fin bil. Om inte anledningen är att byta upp dig till en ännu finare! :)

Hur som; otroligt läcker! Lycka till m försäljningen!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Eftersom kladd var tillåtet så måste jag bara beklaga anledningen (utan att beta vilken den är) till att behöva sälja en så fin bil. Om inte anledningen är att byta upp dig till en ännu finare! :)

Hur som; otroligt läcker! Lycka till m försäljningen!

Faktiskt inga tråkigheter bakom detta. :) , skulle då bara vara brist på sunt förnuft.. haha
Känner att den får för lite tid då jag bara kan ha en passagerare i den och barnen inte kan åka med.
Vill köpa en bil som hela familjen kan åka med i, men som fortfarande är kul.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Oavsett vad TS skriver så får kladdet/diskussionen tas i en separat tråd på det öppna forumet och inte på köp/sälj. Fin bil dock. ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp