• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cougan

Gummo

Joker
2-Faktor
Sålt vintagedykare. Bra och trevlig kommunikation. Betalning enligt överenskommelse. Bra köpare!
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Bytte en klocka mot tre härliga vintage. Trevlig, smidig att ha och göra med och välpackat. Helt klart goodguy spm jag gärna gör affär med igen.
 

Greven

Audemars
Köpt en vintagedykare av Cougan. Smidigt och snabb affär. Allt fungerade smidigt. Goodguy i min bok!
 
Köpte en vintage zodiac. Bra kommunikation, snabb leverans och bra paketerat. Kan inte bli annat än topp betyg. Extra plus för lite lite kul läsning som bifogades.
 

kalas

Breitling
Köpte en Rolex 16250 av Cougan. En mycket trevlig affär. Bra kommunikation, hann med ett mycket trevligt telefonsamtal också. Klockan var välförpackad och skickades så snabbt som var möjligt.

En riktig good guy, gör gärna affär igen.
 

Eiffel

Breitling
Köpte en Vintage Omega, Bra prata i tele, möttes upp f2f på en kaffe och överlämnande! Kan inte ha gjort en bättre affär som ny KS
 

AMG63

Cartier
Har köpt en Omega mark IV klocka av Cougan , och den ser bättre ut i verkligheten än på bilderna, och som bonus fick jag med en tidsenlig box.
Trevlig o smidig affär.
Tusen tack..:)
 

Bogatir

Cartier
Jag är mycket stolt ägare av en unik Zenith, en makalös Constellation, en underbar Sabina dykarchrono och ett Certina damur i guld tack vare Cougan. En goodguy oavsett om man handlar klockor eller ej :)
 

Jodisalt

Rolex
Köpt ett NDC band från @Cougan! Bra kommunikation och 100% GG!

D9BFE05E-8739-4544-9D51-8EA19EB0B544.jpeg
 
Senast ändrad:

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Agerade mellanhand när en vän köpte en fin Constellation av Cougan. Mycket trevlig kommunikation och affären löstes smidigt. Summa summarum alla parter nöjda. Ser framemot att göra affär för egen räkning nästa gång :)
 

Nordström

Breitling
Tja
Första inlägget någonsin på KS så blir säkert nått fel :) men köpte nyss en gamal Sabina av cougan o det funkade ypperligt !!!! Trevlig o smidig allt enligt beskrivning mm rekommenderas starkt
 
Topp