• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crentus

Crentus

Cartier
2-Faktor
Halloj! Börjat handla lite smått och gott här.
Skriv gärna hur ni upplevt mig!
 
Senast ändrad:

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Sålt läderband till Crentus. Snabb betalning och trevlig kommunikation. Har gärna att göra med igen.
 

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig kommunikation och snabb leverans. Mycket bra rakt igenom, GG solklart!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Sålt till @Crentus som visade sig vara sjukt trevlig och mycket gott snack. Betalningen swishades snabbt som attan och återkopplade bra.
100% GoodGuy jag gärna gör fler affärer med.
 

Atnot

Omega
2-Faktor
Köpte en Turtle av @Crentus. Allt som utlovat vad gäller klockan. Mycket smidigt möte och kommunikation. Väldigt trevlig. 100% Good guy.
 
E

editime

Guest
Köpt vintagetips av Crentus. Funkade fint. GG.
 
Senast redigerad av en moderator:

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en klocka i prisklassen 10k+ på distans via köpes annons, snabb affär och lika snabbt satt pengarna på kontot. 100% GG
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålde en klocka till @Crentus. Snabb betalning och tålmodig när jag lyckades paja foten i samband med att jag skulle skicka den så det dröjde nån dag extra.
100% GG.
 

HardiB

Breitling
Toppen Säljare! Betalade med Swish, trevlig kontakt, fin vara och snabbt utskick väl emballerat. CGG = Certified Good Guy 5 plus
 
Topp