• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Croco nubuck gold Panerai äger!

Belic

Cartier
SATAN! Det var det snyggaste bandet jag har sätt. Den dagen jag köper mig en Panerai ska jag ha ett sånt. Riktigt jävla snyggt!
 

Tome

Cartier
SATAN! Det var det snyggaste bandet jag har sätt. Den dagen jag köper mig en Panerai ska jag ha ett sånt. Riktigt jävla snyggt!
Låter bra Belic! Har nu bytt till Assolutamente strapet och är benägen att hålla med Batemans inlägg. Med ett Asso strap, ett JV strap och original svart croco - alla Panerai original - så ser jag inte behovet av en uppsjö fler straps. Trodde när jag köpte klockan att jag skulle ha 100 straps som en lädergalning, men nu ser jag inte att det finns några som kan klassa ut dom jag har. Välkomnar givetvis andra åsikter och tips på straps man borde äga till sin Rad :)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp