Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Crown and buckle

Diskussion i 'Diskussion' startad av skallagrimson, 2 mars 2014.

1. skallagrimson
    Trådstartare

skallagrimson Borgare

Hej
    Jag undrar lite över Crown and buckles läderarmband och vet att några har köpt därifrån. Priserna är ju väldigt bra och enligt bilderna ser lädret fint och högkvalitativt ut.

Jag har beställt ett 20mm Chevlon vintage som ska sitta på en Seiko alpinist sarb017 som jag också precis beställt.
    http://www.crownandbuckle.com/straps-by-size/20mm-straps/chevlon-20mm-vintage-oiled.html

Har någon köpt detta eller liknande?
    Som sagt ser det fint ut men jag är lite misstänksam pga det relativt låga priset.

Jokkmokkswe gillar detta.
  2. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Priset är bra, men jag tycker inte att det verkar FÖR bra för att vara sant.

3. skallagrimson
    Trådstartare

skallagrimson Borgare

4. Sundström

Sundström Friends of KS

Nu kan jag bara svara för mig själv, men jag tycker det är riktigt bra band för pengarna!
    Har ett gäng olika modeller, och är nöjd med i princip alla.
    Finns så klart det som är bättre, men med tanke på priset så är det finfint!

Använder du dessutom koden "watchuseek" vid utcheckning får du (tror jag) 10-15% rabatt :)

5. skallagrimson
    Trådstartare

skallagrimson Borgare

Det låter ju bra! :)
    Tyvärr har jag redan beställt så det är försent för rabatt...

6. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Tycker överlag de har sjyssta straps! Helt ok kvalitet o prisvärt.

7. Sundström

Sundström Friends of KS

Nästa gång då ;)

8. Paneraiii

Paneraiii Torpare

Hej. Undrar om man får några tull/skatt avgifter när man beställer från Crown and Buckle. Står att frakten är 3,9 USD. Tillkommer det några mer avgifter utöver det?
    Tack på förhand.

9. skallagrimson
    Trådstartare

skallagrimson Borgare

Jag har beställt 2 ggr och har sluppit tull.

Mårtenssons ur Brookfield