• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Crown & Buckle

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag var på jakt efter läderzulun, srift och spännen.
På Google hittade jag sidan Crown & Buckle som verkar vara en helt reko sida. Jag beställde saker för drygt 700 kr och betalde också för extra snabb frakt (8-14 dagar).
Nu har det gått 14 arbetsdagar och jag räknade bort våra nationaldag.

Paketet skickas från USA med USPS (United States Postal Service) dvs motsvarigheten på Posten.

Paketet har ännu inte dykt upp och jag har inget track id på paketet, tyvärr.
Har jag någon anledning att vara orolig att det inte kommer överhuvudtaget? Kanske är lite paranoid men det är nästan 800 kr och prylar jag verkligen vill ha...nyss!

Tacksam för erfarenheter och tankar.

Vevaren
 

Rille

Rolex
Hmm håll till godo! Annars hör av dig till dom och berätta läget.

Jag hae beställt där 10-tal gånger utan problem:)
 

David

Bödeln
Jag har beställt därifrån vid flera tillfällen utan problem, visserligen alltid till USA-adress.
 

KMS

Rolex
Har också beställt där utan problem. Jänkarna brukar redovisa pris på framsidan av paketet så tycker det är oftare som paket från USA kommer med tull och moms, vilket kanske gör att det tar lite längre tid.

Har du betalat extra för snabbare frakt borde du kontakta Crown & Buckle så dom har gjort rätt ( du borde väl också fått något track ID ? om du betalat för express).

Annars brukar väl paketet komma dagen efter man postat på Klocksnack:) !
Så det är väl bara hålla tummarna för imorgon...
 

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
Nja det var inte express, bara snabbare än snigelpost.

Tack för svaren. Bara sätta sig i en bressestol framför brevlådan!
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Jag fick hem 2st naton idag från C&B. Väntade 2 veckor vilket får anses snabbt när det flaggade för 30dagar i leverans tid.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Usa är ju lite hipp som happ med Usps, pålitligt men ibland oändligt långsamt... ...dont go postal just yet...
 

Smulan

Rolex
Har haft paket med USP som kunde följas och det tog typ 3 veckor och då är i princip alla transpoter med flyg!
 
Topp