Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Crown & Buckle

Diskussion i 'Diskussion' startad av Vevaren, 13 juni 2013.

1. Vevaren
    Trådstartare

Vevaren Friends of KS

Från:
    Solna
    Jag var på jakt efter läderzulun, srift och spännen.
    På Google hittade jag sidan Crown & Buckle som verkar vara en helt reko sida. Jag beställde saker för drygt 700 kr och betalde också för extra snabb frakt (8-14 dagar).
    Nu har det gått 14 arbetsdagar och jag räknade bort våra nationaldag.

Paketet skickas från USA med USPS (United States Postal Service) dvs motsvarigheten på Posten.

Paketet har ännu inte dykt upp och jag har inget track id på paketet, tyvärr.
    Har jag någon anledning att vara orolig att det inte kommer överhuvudtaget? Kanske är lite paranoid men det är nästan 800 kr och prylar jag verkligen vill ha...nyss!

Tacksam för erfarenheter och tankar.

Vevaren

2. Rille

Rille Präst

Hmm håll till godo! Annars hör av dig till dom och berätta läget.

Jag hae beställt där 10-tal gånger utan problem:)

3. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Ta det lungt en vecka till, ibland fastnar paketen ett tag i tullen på Arlanda.

4. David

David Bödeln

Jag har beställt därifrån vid flera tillfällen utan problem, visserligen alltid till USA-adress.

5. KMS

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Har också beställt där utan problem. Jänkarna brukar redovisa pris på framsidan av paketet så tycker det är oftare som paket från USA kommer med tull och moms, vilket kanske gör att det tar lite längre tid.

Har du betalat extra för snabbare frakt borde du kontakta Crown & Buckle så dom har gjort rätt ( du borde väl också fått något track ID ? om du betalat för express).

Annars brukar väl paketet komma dagen efter man postat på Klocksnack:) !
    Så det är väl bara hålla tummarna för imorgon...

6. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Tar tid och oftast blir det tull och moms på paketet.

7. Vevaren
    Trådstartare

Vevaren Friends of KS

Från:
    Solna
    Nja det var inte express, bara snabbare än snigelpost.

Tack för svaren. Bara sätta sig i en bressestol framför brevlådan!

8. Jonulf

Jonulf Biskop

Från:
    Stockholm
    Jag fick hem 2st naton idag från C&B. Väntade 2 veckor vilket får anses snabbt när det flaggade för 30dagar i leverans tid.

9. NiklasArvid

NiklasArvid Gandhi

Usa är ju lite hipp som happ med Usps, pålitligt men ibland oändligt långsamt... ...dont go postal just yet...

10. Smulan

Smulan Biskop

Från:
    Stadsholmen
    Har haft paket med USP som kunde följas och det tog typ 3 veckor och då är i princip alla transpoter med flyg!

Mårtenssons ur Brookfield