• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes CWC G10 issued

penrod

Breitling
Hej,

Har kommit över en batch om 12 st CWC G10 MOD (dvs issued till det brittiska försvaret) från 2005 och 2006. Då klockorna är issued har de viss patina (repor och dings, se exempelbilder nedan). Men klockorna har inga stora skador som förstör helhetsintrycket, och enligt min ödmjuka uppfattning betydligt roligare med patina från en issued militärklocka än att köpa en ny CWC G10 från Silvermans för 160 GBP.

En klocka ska jag behålla själv, en har en kompis köpt och har därför 10 st till försäljning. De kommer med nya batterier och jag slänger även med ett nytt svart 18mm natoband. Vill ha 1000 SEK/klocka inkl frakt. Retur godtas inom 48h från mottagande förutsatt att köparen står för returkostnad samt att klockan och bandet(oanvänt) kommer tillbaka i samma skick som när de lämnade mig.
20160830_074130.jpg

20160717_094358.jpg


Stort tack Klocksnack för ett grymt forum och annonsplatsen.
 
Topp