• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad CWC G10 Navigator Limited Edition - PB 19/4

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Pris
3300
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter en affär som inte gick igenom bestämde jag mig först för att dra tillbaka den. Men, den får fortsatt ingen handledstid så den får lämna ändå.


Till salu finns en limiterad version av G10 Navigator som enbart producerades under 2012. Den har fetare visare och lume:ade index. En helt klart roligare klocka än både G10 och GS. Klockan köptes NOS av mig i februari 2023 direkt från CWC:s Vault.

Den har använts i rotation med andra klockor och jag hittar inte direkt något att anmärka på. Lite mindre märken på glaset som syns i vissa ljus och som säkerligen försvinner med lite Polywatch. Klockan fick nytt batteri tidigare i år och går som man förväntar sig av en quartz. Ha dock i åtanke att klockan är tillverkad 2012 och att lumen därmed har åldrats en del och är inte lika pigg som på en nyare GS.

Slänger med ett extra nato från CWC som jag själv gjort till single pass. Det som syns på sista bilden är det som ingår.

Frågor? Funderingar? Tveka inte att hojta.

F2F strax söder om Sthlm eller på Södermalm. Kan även skicka på mottagarens risk och bekostnad. Inga byten.

IMG_9815.jpg


BCFE8BD0-4B62-470B-A96D-5389F858EAE5.jpeg
IMG_9816.jpg
IMG_9817.jpg
IMG_9818.jpg
IMG_9819.jpg
IMG_9820.jpg
IMG_9821.jpg
 
Senast ändrad:
Topp