• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad CWC G10

audotcom

Panerai
Hej! Efter ett kortare tag på handleden så får denna CWC gå vidare. Ball klocka med bakgrund inom brittiska militären. Köpt här på forumet för ca en månad sedan, den är köpt ny av föregående ägare. Mäter ca 37mm i diameter. Allt från nyköp (Box, papper och grått Nato) fås med och även ett sandfärgat Nato som även sitter på nu. Med tillåtelse av föregående ägare (han skrev en grymt bra annons) så lägger jag även ut en länk till den: https://klocksnack.se/threads/cwc-g10-15-1200-ink-frakt-obs-text-tung.60033/. Priset sätter jag till 1200kr, vilket jag gav för den. Ingen retur då pengarna går till annat och då den fortfarande är under garanti. Kan tänka mig ett byte mot en Seiko SKX. Lite bilder:
IMG_5742.JPG
IMG_5738.JPG
IMG_5739.JPG
IMG_5740.JPG
IMG_5741.JPG
Tack KS för annonsplats och grymt forum!
 
Topp