Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Då drar jag till Budapest

Diskussion i 'Diskussion' startad av ErikGBG, 24 september 2013.

1. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Några tips, klockrelaterade eller ej?!

k0ltrasten gillar detta.
  2. Fabian

Fabian Manboy

Från:
    Stockholm
    bädda sängen så blir du glad när du kommer tillbaka :)

mrMyagi, jabla och Dixie gillar detta.
  3. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Känns överflödigt att ha sambo om man ska behöva göra sådant!

Gavve, Fabian och vaniljglass gillar detta.
  4. I klockbutikerna när jag var där var det guld som gällde, finns några större butiker i citykärnan vad jag kommer ihåg, en rätt trevlig stad att strosa runt i, käka Gulashen och kolla saluhallen...

5. Twatch

Twatch Torpare

På gatan Andrássy út finns det några klocktillverkare som har showrooms va jag vet så finns det fyra olika butiker där en Franck Muller butik, Hublot butik, Omega butik och en Tag Heuer butik. Sen har dom runt vörösmarty tér Rolex butik och någon butik som säljer blandade märken JLC, zenith, iwc, Omega mfl. Så ett litet urval har du där.

ErikGBG gillar detta.
  6. Marckus

Marckus Präst

Från:
    Stockholm
    Ett otroligt färglöst men självklart resetips för budapest är att besöka något av baden. För att ge dig något matrelaterat tips, bör du äta på Cafe new york, http://budapest.boscolohotels.com/restaurant-and-bar/new-york-cafe/. Dyrt för att vara i Budapest, men billigt om du jämför med Sverige. Otroligt vacker restaurang, trevlig personal och bra mat.

ErikGBG gillar detta.
  7. klocksamlare

klocksamlare Torpare

Twatch gav en bra beskriving på vad som finns, dock finns det även en hublot butik vid hotell marquize eller marquize jewllery har jag för mig att den hette...! ligger oxå vid vörösmarty tér

8. MJ24

MJ24 Friends of KS

Glöm inte att smaka Gulasch! Helt otroligt om du hittare en bra inhemsk resturang!
    Trevlig resa!:)

9. ErikGBG
    Trådstartare

ErikGBG Biskop

Hemma igen och det blev bara en vända i rolexbutiken. Finns ju en del annat kul att göra i budapest som ni som varit där säkert vet:)
    Tackar för tipsen, nu ska jag ta itu med min 4-dagars bakfylleångest!

10. Warg

Warg Bonde

Det släpper:)

Lasse Kongo gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield