• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då har man blivit med Rolex

corbendallasx

Friends of KS
Gratulerar till en fantastisk klocka. Vilket skick!! GMTn är riktigt snygg. Nästan lika snygg som en explorer II ;)
Fast jag får hålla med om dom som säger att Coke är snyggare. Godare och snyggare. Men allt klär ju en skönhet :D
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Grattis! Alltid kul när man hittar en orörd i nyskick med full set. Pepsi på sommaren och Coke på vintern är ett utmärkt val. Sedan måste du skaffa ett svart insert också bara därför att :)
 

AgE

Omega
Bild på din kanske?

If you insist..

IMG_2127.JPG
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Som tack för alla fina komplimanger så får jag bjud på lite fler bilder, kommer dock ikväll. Håll ut ;)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Några bilder tillsammans med lite passande dryck ;). notera asken som Rolex skickade Pepsi insertet i. Egentligen får de inte lämna ut dessa till kunder man jag fick det av urmakaren. inte för att asken i sig är nåt men själva grejen :)
idag kom gummit från Rubber. Tyvärr inte fått på det ännu men det kommer.
bild 1 (2).JPG
bild 2 (2).JPG
bild 3 (2).JPG
bild 4 (2).JPG
 
Topp