• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då har man nått ännu en milstolpe i sin redan så framgångsrika karriär...

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Ja, va´ f-n, här måste man u slänga in en gissning...

De däringa går inte så mycket så jag drar till med 121150 km.

Å grattis förstås!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
ser nu att jag tagit fel på dag, trodde det var torsdag när jag gjorde tråden! Vi kör väl på lördag kl 12:01 iaf som det var sagt. Någon/några är väldigt nära kan jag säga... Men nu säger jag iaf, KOM IGEN SVERIGE KOM IGEN! HEJA SVERIGE FRISKT HUMÖR; SKJORTAN HÄNGER UTAN FÖR! SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERGEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!, SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERGEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!, SVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERGEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tävlingen är avklarad, och en vinnare har korats! Hen som gissat närmast var 20.6 mil ifrån den exakta mätarställningen .

Vissa gissningar har var jävlit bra, vissa bra, vissa mindre bra och några helt åt helvete. Vill inte hänga ut någon speciell men det var någon med vars namn börjar på L och slutar på eben som tippade pissdåligt mer än så vill jag inte gå ut med :D Hehe.

Tackar alla för dom hjärtliga gratulationerna, hoppas kunna hänga kvar på detta trevliga forum i minst 1000 inlägg till.

Men nu till det alla väntat på! Vinnaren av skitklockan och Blu-Ray filmen Gladiator går till DALOMO som gissade på 11.380.0 , Grattis som faen. PM din adress så kommer grejerna på posten.

Fick tillbaka min andra bil igår, så nu skall jag bara tvätta av sommarpälarn och sedan skall den ställas in garaget och ställas av för vintern.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tävlingen är avklarad, och en vinnare har korats! Hen som gissat närmast var 20.6 mil ifrån den exakta mätarställningen .

Vissa gissningar har var jävlit bra, vissa bra, vissa mindre bra och några helt åt helvete. Vill inte hänga ut någon speciell men det var någon med vars namn börjar på L och slutar på eben som tippade pissdåligt mer än så vill jag inte gå ut med :D Hehe.

Tackar alla för dom hjärtliga gratulationerna, hoppas kunna hänga kvar på detta trevliga forum i minst 1000 inlägg till.

Men nu till det alla väntat på! Vinnaren av skitklockan och Blu-Ray filmen Gladiator går till DALOMO som gissade på 11.380.0 , Grattis som faen. PM din adress så kommer grejerna på posten.

Fick tillbaka min andra bil igår, så nu skall jag bara tvätta av sommarpälarn och sedan skall den ställas in garaget och ställas av för vintern.

Bma
 
Topp