• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då kör vi, Affes Road Trip 2016 börjar idag...

Laurentius

Cartier
Bifogar även en bild på två Kingar:)
Midas.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack för dom vänliga orden Affe, det värmer! Men hur skulle man inte kunna lita på en person som totalt charmar min dotter (som brukar vara lite reserverad mot okända)? Se nu till och njut av dagen och jag hoppas du får träffat några från forumet som bor i närheten! Ha en härlig dag så ses vi om några timmar!

Du är väl värd dom min vän! Jupp...det ska jag ha, jobba inte ihjäl dig nu kompis ;) så syns vi mot kvällningen....
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Finns det några här i Trollhättan, Uddevalla, Lidköping som är sugen på att ta en lunch, så tveka inte att höra av er! Jag träffar gärna lite likasinnade och snackar lite klockor och annan allmänt skitprat :cool:!!!
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vad har denna tyvärr alldeles för tidigt bortgångna skådespelerska gemensamt med vår allas @Af Sjodahl ?
amanda-peterson_a178347_jpg_600x400_q90.jpg


Svaret är naturligvis att bägge rattat/rattar en av de coolaste kabrioletterna nånsin :)
Vit Wolksvagen Golf !
R.I.P Amanda Peterson (1971-2015) och länge leve Affe !
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
På väg neråt landet efter 2 dagars besök i Trollhättan! Stort tack @Laurentius för din fina gästvänlighet du och din familj har givit mig! Det har varit en ära att få lära känna dig @Laurentius och jag hoppas verkligen att vi träffas igen min nyfunne vän!

Nu är jag på G att träffa upp @Simpatico på väg ner mot Helsingborg, ska bli kul som faen att få träffa på ännu fler KS Dudes!

Solen tittar fram så det är gött att få köra nercabbat!

image.jpeg
 
Senast ändrad:

Laurentius

Cartier
Tack själv Affe, det har varit ett nöje att ha dig hos oss! Lilla Edith lär bli ledsen när hon upptäcker att hennes skäggige vän har rest vidare, du vann verkligen hennes hjärta! Tack för kaninen, hon kramade den hela natten och i morse lekte vi med den när hon vaknat.

Självklart heter den Affe, en liten tribut till min nyaste vän! Vaya con dios och allt det där, vi ses snart igen;-)
 
Topp