• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då va det dags för min första riktiga unbox!

Sajmon88

Omega
Beställde ju en ny bästis från landet Italia! Tyvärr var den felbeskriven och service var ett måste. Lämnade den hos Bergströms och fick tillbaka den idag!! Bildkavalkad följer!

Skickades på torsdag kväll från italien och kom med bud fredag kl 13.00, förvånansvärt snabbt!
MOWi0ks.jpg


En vanlig syn på forumet :)
slYwKiV.jpg


Taaadaaaa! 16713, nyservad och vacker! Blev nästan tårögd när jag fick ut den!
YorPHM3.jpg


Orginalkvitto och box!
5Fw2dI0.jpg


Och sist men inte minst, handledsskottet!
f9hXyEG.jpg


Testade 116713 innan, tyckte den var riktigt fet med men 16713 satt bättre på mig! Låg mer inom min budget för tillfället också och är sjukt jvla nöjd :)!

Får även passa på att tacka alla som gör det här forumet till ett helt underbart tidsfördriv och mer addictive än alla sociala medier :)! Trevlig kväll!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Kul. Den var riktigt nice den.......
Grattis, det känns som jag är den ände i hela världen som inte får öppna en Rolex-box just nu.
/ j


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Wi

NLA
2-Faktor
Grattis..tråkigt dock att den inte var som beskrivet och behövde service..vilken säljare? Privat eller företag?
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Japp! ännu en i träsket! Det är inget träsk - snarare kvicksand! Det är omöjligt att
ta sig upp när första klivet är avklarat!
 
Topp