• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var beställningen gjord...

Portofino

Panerai
Då var beställningen gjord... Det är dags att utöka klocklådan med något nytt, men vad?

Teaser...
åtta dagar.jpg


Leverens sker inom (förhoppningsvis) snar framtid...
 

Portofino

Panerai
Men fan rent vad tillgången är snål... Butiken sa att man blivit lovade 11 st av modellen mellan nu och mars 2015. Jag har tjing på första som kommer in, men ändå. Kan dröja till november innan jag får se den på handleden. :rolleyes:
 

chris.f

Cartier
2-Faktor
Hade nog tagit mig en sväng förbi någon flaggskeppsbutik i Europa och fått den direkt i handen, istället för oviss väntan.
 

maxmol

Panerai
Jag tycker att det är påkallat med en daglig update med hur det går fram tills leverans. :D
Annars är det ju ingen kul med teaser trådar.
 

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Den är helt otroligt vacker, ett riktigt bra köp! Estetiskt tycker jag att den är finare än övriga 8 days pannor, men det är min smak :)
Funderat länge på 560 men då måste jag nog göra mig av med min 000, blir lite för mycket kaka på kaka annars.
Får se om jag får tummen ur.

Grattis än igen och glöm inte unboxingbilderna! :)
 
Topp