• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var det äntligen dags! PAKETÖPPNING

KalleKnuda

Cartier
Då var det dags!
Satte mig i bilen med en nära vän och körde in till Malmö för att förhoppningsvis skaka tass och komma hem med en kompis till min speedmaster. Efter lite snack gick vi tillsammans in på bergströms i Malmö för att be dem ta en titt (Eftersom att jag är lite utav en foliehatt ville jag ha thumbs up utav dem innan vi spikade affären) Efter att dem dubbelkollat alla papper gick jag där ifrån med en påse!
Så without further ado. Här kommer min första paketöppning på klocksnack!

Dansk Nettopåse och en stor kopp kaffe
IMG_1074.JPG



Vad gömmer sig inne i påsen?
IMG_1075.JPG


IMG_1076.JPG



Nämen, fullset? Jajemen
IMG_1077.JPG




Trumvirvel
IMG_1078.JPG


TA-DA
IMG_1079.JPG


IMG_1073.JPG


IMG_1080.JPG


IMG_1083.JPG





Det blev alltså en 114270!
Jag är supernöjd, nykär och helt lyrisk. Ni känner säkert igen känslan!
Vill passa på att tacka Kristopher på FineTime som har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam genom hela affären, där har ni en kille som är väldigt serviceminded och professionell! 100% goodguy.
Tillåter plånboken det så kommer jag absolut handla utav finetime igen!

TREVLIG HELG ALLIHOPA, ikväll ska det firas :cigar: :cigar: :cigar:

:rolex:
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Då var det dags!
Satte mig i bilen med en nära vän och körde in till Malmö för att förhoppningsvis skaka tass och komma hem med en kompis till min speedmaster. Efter lite snack gick vi tillsammans in på bergströms i Malmö för att be dem ta en titt (Eftersom att jag är lite utav en foliehatt ville jag ha thumbs up utav dem innan vi spikade affären) Efter att dem dubbelkollat alla papper gick jag där ifrån med en påse!
Så without further ado. Här kommer min första paketöppning på klocksnack!

Dansk Nettopåse och en stor kopp kaffe
IMG_1074.JPG



Vad gömmer sig inne i påsen?
IMG_1075.JPG


IMG_1076.JPG



Nämen, fullset? Jajemen
IMG_1077.JPG




Trumvirvel
IMG_1078.JPG


TA-DA
IMG_1079.JPG


IMG_1073.JPG


IMG_1080.JPG


IMG_1083.JPG





Det blev alltså en 114270!
Jag är supernöjd, nykär och helt lyrisk. Ni känner säkert igen känslan!
Vill passa på att tacka Kristopher på FineTime som har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam genom hela affären, där har ni en kille som är väldigt serviceminded och professionell! 100% goodguy.
Tillåter plånboken det så kommer jag absolut handla utav finetime igen!

TREVLIG HELG ALLIHOPA, ikväll ska det firas :cigar: :cigar: :cigar:

:rolex:

Det där gjorde du både bra och rätt!

Min äldre "farfar" 1016 hälsar!

A
 
Topp