• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var det dags för unboxing..

acce1999

Patek
2-Faktor
En dykarklocka! Trevligt. Sitter - trots sin bredd - fint på handleden. (Jo, jag är nog lite konservativ när det gäller färg och form från Rolex). Personligen tycker jag nog att nya länken är det bästa. Luminovan - nej "cerachromen" - tycks ju också vara väldigt mycket bättre. Bättre än mina tritium-klockor i varje fall som i bästa fall avger en antydan till indikation i beckmörker. (Hade en Submariner som - trots 20 år gammalt tritium - var riktigt bra i nattmörker...)

Grattis, i varje fall! Förstår känslan i det där att hitta hem. Gjorde det själv för många år sedan. Men att "hitta hem" behöver ju inte innebära att man inte kompletterar med fler. Eller hur?

A
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Skön öppning med att säga att den ska vara med under många år. Många flipparheroinister skrattar gott.....just one fix......:)

Skulle jag palla att snudd på bli en OWG är en keramisk Sub ett bra val. Fantastisk klocka. Grattis.
 
Topp