• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var det klaaart då, vi kör en paketöppning till! En triss blev till ett fyrtal!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Helt otroligt, skulle inte bli förvånad om du bor i husvagn numera.
grattis!
Min säger hej.
8emeny4y.jpg

/j


Den är ju bara för snygg, gillar den som faen! Känns som att den kan bli en fAVVVO klocka.
 

PIC

Cartier
2-Faktor
Det är rätt bra att få in fyra klockor på en vecka. Men med den kvalité du levererar är galet.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Riktigt sjuk vecka du har haft... Tråkigt! Nu sitter du på en skön samling i alla fall! :) :woot:
 
C

Crowolf

Guest
Alltså, jag är nu helt säker på att vissa här på forat trycker egna stålar. Jag vill vara med annars...!!!

Men Grattis för tusan återigen till en riktig feting! :)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Vem var det egentligen som rånade den där urmakaren tidigare i veckan? Ronny, Conny och Johnny nere på plattan ligger ju i lä när det kommer till hur mycket man lägger på sin hobby här...

Men för att vara lite seriös, grymt bra jobbat! Galet bra kvartett du har dragit ihop.
 
Topp