• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då var det roliga över...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...skulle vara kul och veta vad dom på banken tänker när man går in och åt med plåtväskan! Nu är iaf samlingen nerbantad igen, :shifty: .Blir och slita på dessa ett tag, Millen och Sobben i G/S får bli kvar, jäkla vad nöjd jag är med dom köpen. Speedmastern är en klassiker som man gärna vill kunna byta till, en Datejust är heller aldrig fel. En GMT kan vara bra när man behöver ha koll på två tider och en non date när man inte orkar hålla reda på veckodagarna :p. IWCn gillar jag utseendet på, stor favvo bland iwc klockor alla kategorier. Sen blir slit och släng klockorna kvar så klart.
Jaja...tack för alla trevliga inlägg och kommentarer alltid lika trevligt med uppskattning :hungry:

vaumlska_zps33cffac1.jpg


DSC_5505-Kopia_zps27343d53.jpg


DSC_5514_zps15be74bd.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Jag blev så tagen av din huvudtråd att jag inte kom på något att säga som inte redan var sagt. Mäktigt är kanske ordet jag inte hittade då. Å andra sidan skulle nog många av oss vara mer än nöjda med växelpengarna du lämnar hemma ... :)

Jag har i alla fall insett en sak. Det finns dom som har drabbats av sjukan värre än jag själv. ;)
 
Topp